Joga i seks — lepszy seks dzięki tym 7 pozycjom jogi!

Yoga

Czy joga i seks to dobre połączenie? Zdecydowanie! W tym inspirującym artykule dowiesz się, w jaki sposób joga może dać Twojemu życiu seksualnemu ogromny impuls i jakie ćwiczenia możesz wykonywać w domu, aby wznieść seks na niespotykane dotąd wyżyny. Więc chwytaj matę, czytaj dalej i namasté!

Dlaczego joga jest dobra dla Twojego życia seksualnego

Wszyscy wiemy, że stres jest przyczyną wielu problemów w sypialni. Joga jest najlepszym sposobem na pozbycie się stresu, niepokoju i niepewności, poprawiając ogólny stan zdrowia.

  • Joga tworzy spokój i przestrzeń w Twojej głowie. Aby w pełni cieszyć się seksem, ważny jest także czysty umysł!
  • Dzięki jodze stajesz się także sprawny i elastyczny. Dobra kondycja fizyczna w łóżku nigdy nie jest zła.
  • Dzięki jodze masz lepsze poczucie równowagi. Przydatne podczas różnych pozycji 😉
  • Joga sprawia też, że jesteś bardziej „tu i teraz”. Dzięki temu doświadczasz mniej rozpraszających myśli i możesz lepiej cieszyć się intymnymi i erotycznymi doznaniami.

Yoga

Popraw swoje życie seksualne dzięki tym 7 pozycjom jogi

Dobry początek to połowa sukcesu! Zanim zaczniesz zabawę z (intensywnymi) pozycjami ważna jest koncentracja i wewnętrzny spokój. Jak zapewniasz sobie relaks? Połóż się wygodnie na plecach i zamknij oczy. Unikaj rozpraszających myśli i skup się na tym, co tu i teraz. Podczas seksu przeszkadzające myśli również nie sprzyjają przyjemności seksualnej! Spróbuj leżeć nieruchomo przez co najmniej 5 minut, a następnie przejdź do następujących pozycji.

1. Pies z głową w dół

Jedną z najbardziej znanych pozycji jogi jest pies z głową w dół. Ta asana może być dla Ciebie na początku trochę trudna, ale z czasem może się stać miłą pozycją do odpoczynku. Koncentruje się ona głównie na znalezieniu właściwej równowagi, podczas gdy Twoje ciało powoli się rozgrzewa. Miła rozgrzewka przed seksem!

2. Kobra

Od „psa z głową w dół” możesz przejść do „kobry”. Ta pozycja to prawdziwy otwieracz serc. Nie tylko Twoje serce jest w centrum w tej pozycji. Również kość łonowa leży na macie, co nadaje jej więcej intymności. Dodatkową zaletą kobry jest to, że dodaje ona energii. Jesteś zbyt zmęczony na seks? Zrób kobrę!

3. Drzewo

To idealna pozycja, aby ćwiczyć równowagę. „Drzewo” jest wyzwaniem, bo trzeba z elastycznością i stabilnością stać w bezruchu. A czy nie wszyscy potajemnie uważamy elastyczność za duży plus w sypialni ;)? Chciałbyś pójść o krok dalej, ćwicząc tę pozycję? Spróbuj zamknąć oczy podczas jej wykonywania.

4. Pozycja spętanego kąta

W pozycji spętanego kąta przednia strona Twoich bioder otwiera się. A elastyczne biodra z pewnością przydadzą się w łóżku! Dodatkową zaletą jest to, że pozycja ta rozgrzewa okolice łona i pachwin.

W tantrze jej wersja partnerska znana jest jako yab yum. Siedzi się w niej ze skrzyżowanymi nogami na kolanach partnera. Ta pozycja połączy Wasze serca i intymność. To jest szczyt erotyki!

5. Deska (boczna)

Pewnie nawet byś nie pomyślał, ale „deska”, w której opierasz się na obu przedramionach jak deska, jest pozycją, w której możesz znaleźć spokój. Jej główna zaleta: wymaga siły. Intensywnie pracują tutaj m.in. mięśnie brzucha, które z kolei pomagają utrzymać silne mięśnie dna miednicy. Dobrze wytrenowane mięśnie dna miednicy mogą skutkować intensywnym seksem i silnymi orgazmami!

Ponadto deska promuje Twój ogólny stan zdrowia, postawę i pewność siebie. Chcesz pójść o krok dalej? Spróbuj deski bocznej, opierając się na jednej ręce.

6. Wielbłąd

W „wielbłądzie” siedzisz wysoko na kolanach i odchylasz się do tyłu górną częścią pleców. Ręce możesz oprzeć na dolnej części pleców. Gdy staniesz się bardziej elastyczny, możesz chwycić pięty lub kostki. Ta pozycja może być trochę niekomfortowa. W końcu odchylasz się do tyłu jakbyś spadał. Wielbłąd jest zatem idealną pozycją do budowania pewności siebie we własnym ciele. Ponadto „otwiera” mięśnie klatki piersiowej i brzucha, biodra i mięśnie ud. Dzięki niej w Waszej sypialni pojawią się fajerwerki!

Czy wiesz, że… możesz też wykonać pozycję wielbłąda podczas seksu? Może ona zintensyfikować Twój orgazm i samą drogę do niego!

7. Okręt


Niekończące się godziny seksu. Czy nie wszyscy chcielibyśmy tego? Aby móc to zrobić, potrzebujesz dobrej wytrzymałości. Pozycja „okrętu” jest doskonałą pozycją do jej trenowania. Uważaj, bo może być to dla Ciebie zbyt intensywna pozycja. Dzięki „okrętowi” mięśnie Twojego centrum, w tym mięśnie brzucha, stają się znacznie silniejsze. Z pewnością zaprocentuje to w sypialni.

Wypróbujesz te ćwiczenia? A może już uprawiasz jogę? Powiedz nam w komentarzu poniżej!

Relevant stories

Odpowiedz lub zadaj pytanie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

0 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Tagi

Chcesz nas obserwować?