Wzmocnij swoją pochwę dzięki tym wskazówkom!

tight vagina

Jedna pochwa jest ciaśniejsza od drugiej. Tak, jak jeden penis jest większy od drugiego. Zacznijmy od tego, że nie ma absolutnie nic złego w „szerszej” pochwie. Jednak posiadanie niezbyt ciasnej pochwy może powodować pewne drobne niedogodności. Na szczęście można coś z tym zrobić, jeśli tylko chcesz. Istnieje kilka ćwiczeń, które pomogą Ci uzyskać kontrolę nad mięśniami, które mogą wzmocnić pochwę.

„Szeroka” pochwa czy słabe mięśnie dna miednicy?

Pochwa to tak naprawdę nic innego jak „rurka” złożona z kilku pierścieni elastycznej tkanki. Tkanka ta może się mocno rozciągać, na przykład podczas seksu lub podczas porodu. Następnie wraca ona do swojego pierwotnego stanu. Pochwa nie może zatem tak naprawdę stać się szersza ani ciaśniejsza.

To, czy jest ona napięta, czy nie, ma związek z siłą mięśni dna miednicy, które otaczają pochwę. Mięśnie te kontrolują między innymi drogi moczowe, pochwę i odbyt. Gdy kobiety się starzeją, mięśnie te zaczynają się nieco bardziej rozluźniać. Menopauza i urodzenie dziecka również wpływają na napięcie tej grupy mięśniowej. Może mieć to następujące skutki:

  • Nietrzymanie moczu
  • Mniej odczuć podczas seksu lub masturbacji
  • Mniejsze odczucia partnera podczas seksu
  • Trudność w osiągnięciu orgazmu, zarówno u kobiety, jak i jej partnera

vrouw bekkenbodemspieren

Wady luźniejszej pochwy

Szerokiej pochwie może towarzyszyć szereg negatywnych odczuć. Na przykład jako kobieta możesz być niepewna swojej pochwy; czy jest wystarczająco ciasna? Czy mój partner czuje coś podczas seksu? Czy jestem normalna? Powiedzmy od razu: tak, jesteś normalna, a Twój partner naprawdę coś czuje podczas seksu. Może trochę mniej, ale nasze wskazówki Ci w tym pomogą.

Szersza pochwa niekoniecznie oznacza brak czucia podczas seksu. W rzeczywistości jest to bardzo proste i logiczne. Mały penis w szerszej pochwie prawdopodobnie powoduje niewielkie doznania u obojga z partnerów. Ale duży penis i szersza pochwa tworzą razem bardzo przyjemną parę! Podobnie jak bardzo duży penis w bardzo ciasnej pochwie nie jest taki fajny. Do każdego garnka znajdzie się przykrywka. Penis zmieści się w każdej pochwie.

Wady słabych mięśni dna miednicy

Sama pochwa nie może się napiąć, ale mięśnie dna miednicy już tak. Słabe mięśnie dna miednicy mogą powodować irytujące dolegliwości, takie jak nietrzymanie moczu. Niektóre kobiety unikają z tego powodu pewnych czynności, ponieważ boją się niezamierzonego wycieku moczu.

„Do każdego garnka znajdzie się przykrywka. Penis zmieści się w każdej pochwie”.

Co możesz to zrobić, aby pochwa była ciaśniejsza

Ćwiczenia mięśni dna miednicy

Mięśnie dna miednicy tworzą razem grupę mięśni wspierających macicę, pęcherz, odbytnicę i jelito cienkie. Odgrywają one także ważną rolę w problemach z pęcherzem moczowym i nietrzymaniem moczu, ale także w funkcjach seksualnych. Silne mięśnie dna miednicy powodują napięcie pochwy i mogą decydować o intensywności orgazmu. Istnieją specjalne ćwiczenia na wzmocnienie tej grupy mięśni znane również jako ćwiczenia mięśni Kegla. Wykonywanie ich jest bezpłatne, łatwe i ma same zalety.

Aby wyczuć, gdzie znajdują się mięśnie dna miednicy, spróbuj raz zatrzymać mocz podczas siusiania!

Trening mięśni dna miednicy w 7 krokach

  1. Znajdź wygodną pozycję. Możesz usiąść na krześle lub położyć się na plecach. Pamiętaj, kiedy kładziesz się, pośladki i mięśnie brzucha powinny być rozluźnione. Następnie połóż ręce wzdłuż ciała i podciągnij kolana.
  2. Napinaj mięśnie dna miednicy przez 5 sekund. Nie udaje Ci się? Spróbuj je wtedy przytrzymać od 3 do 5 sekund.
  3. Rozluźnij mięśnie przez 10 sekund. Pamiętaj, żeby ich nie przeciążać.
  4. Powtórz to ćwiczenie 10 razy.
  5. Wykonuj ten zestaw ćwiczeń 3 do 5 razy dziennie. W ten sposób z czasem wzmocnisz swoje mięśnie Kegla. Zwykle zobaczysz wyniki po 4 do 6 tygodniach, chociaż u niektórych kobiet może to potrwać dłużej.
  6. Zwiększaj czas napinania mięśni do 10 sekund. Rób to, gdy poczujesz, że możesz je bez wysiłku utrzymać przez 5 sekund.
  7. Wykonuj to ćwiczenie regularnie. Gdziekolwiek jesteś i cokolwiek robisz: w domu, a nawet w pracy. Nikt tego nawet nie zauważy!

Silk 'n Tightra

Silk’n Tightra wykorzystuje specjalną technologię Bi-Polar RF Energy. Jest to technika, która sprawia, że Twoja strefa intymna staje się bardziej napięta i jędrna, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Technologia ta jednocześnie trenuje także mięśnie dna miednicy. Możesz używać Silk’n Tightra przez maksymalnie 20 minut tygodniowo, a jeśli będziesz to robić regularnie, zobaczysz widoczne rezultaty już po czterech tygodniach.

Kulki Ben Wa

Kulki Ben Wa są również nazywane kulkami dopochwowymi lub kulkami gejszy. Są to kulki o różnej wielkości i wadze, które wkłada się do pochwy. Po ich włożeniu mięśnie dna miednicy zaczynają nieświadomie napinać się, aby utrzymać je w środku. Jest więc to bardzo dobre ćwiczenie! Możesz zacząć od nieco większego i lżejszego rozmiaru, a następnie powoli zwiększać do małej i ciężkiej piłeczki. Kulki Ben Wa mogą być używane do treningu mięśni dna miednicy, ale także dla przyjemności!

Żele napinające

Kremy napinające to tymczasowe rozwiązanie dla luźnej pochwy, ponieważ dają uczucie ściągania bez faktycznego jej napinania. Po nałożeniu natychmiast poczujesz mrowienie, które sprawi, że Twoja pochwa będzie bardziej wrażliwa i elastyczna. Uczucie napięcia może trwać kilka godzin, więc możesz cieszyć się długą sesją w sypialni przy niewielkiej ilości kremu.

Zwężenie pochwy: plastyka pochwy (waginoplastyka)

Jeśli wszystkie powyższe opcje nie działają lub naprawdę uważasz, że Twoja pochwa jest zbyt luźna, istnieje także możliwość poddania się operacji plastycznej zwanej plastyką pochwy. Zabieg ten odbywa się w znieczuleniu. W jego trakcie rozciągnięte mięśnie po wewnętrznej stronie pochwy są do siebie ściągane. Usuwany jest również nadmiar tkanki, dzięki czemu zmniejsza się średnica pochwy. Po kilku dniach pacjentka może znowu wygodnie chodzić. Lekarze zalecają pozostanie w domu przez około tydzień, aby rana mogła się prawidłowo zagoić. Efekt będzie zauważalny po około miesiącu.

Inne przydatne ćwiczenia

Inną rzeczą, o której należy pamiętać podczas treningu mięśni dna miednicy, jest to, że są one połączone z większymi grupami mięśni, takimi jak mięśnie brzucha i pośladków. Możesz więc wykonywać pewne ćwiczenia, aby je wytrenować i w ten sposób pośrednio wzmocnić także mięśnie dna miednicy.

  • Ćwiczenia nóg. Napnij mięśnie dna miednicy i podciągnij nogi. Przytrzymaj przez 5 sekund. Powtórz 10 razy.
  • Stań prosto z lekko rozstawionymi nogami. Zegnij kolana, wypnij pośladki do tyłu i wyciągnij ramiona przed siebie. Przytrzymaj przez chwilę, a następnie powoli wyprostuj się.
  • Podnoszenie nóg. Połóż się płasko na plecach i podnieś nogę. Trzymaj ją w powietrzu przez 5 sekund, a następnie powoli opuść ją z powrotem. Zmień nogę.
  • Most. Połóż się płasko na plecach, ugnij nogi w kolanach i postaw płasko stopy. Następnie wypchnij biodra do góry, przytrzymaj przez kilka sekund i powoli opuść je z powrotem w dół.

Pomagają Ci te ćwiczenia?

Relevant stories

Odpowiedz lub zadaj pytanie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

0 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Chcesz nas obserwować?