Ponad milion zadowolonych klientów
EasyToys.pl
  • Darmowa dostawa od 280zł
  • Dyskretnie zapakowane i dostarczone
Kalendarz Adwentowy z 24 niespodziankami
130 zł rabatu na Kalendarz Adwentowy
Kalendarz Adwentowy z 24 niespodziankami
130 zł rabatu na Kalendarz Adwentowy

Czy masz jakieś pytania?
Chętnie Ci pomożemy!

Czy tematy związane z gadżetami erotycznymi w Polsce są nadal tematami tabu?

Obecnie część młodych pokoleń normalizuje mówienie o seksie, tworząc edukacyjno-informacyjne treści, bądź specjalne przedsięwzięcia edukacyjne. Przekonajmy się, jak odpowiedziało 1232 ankietowanych na pytania od EasyToys. W tym artykule dowiemy się, czy polscy klienci wolą kupować zabawki erotyczne w sklepie stacjonarnym, czy online. Jak często dokonują takiego zakupu, jakie produkty już kupili, a co planują kupić. Ponad to, badani odpowiedzieli, z jakiej okazji kupiliby gadżet erotyczny jako prezent i czy Polska jest gotowa na duży sklep erotyczny z tysiącami różnorodnych produktów erotycznych dla każdego.

Pytania

 

1. Wolisz kupować zabawki erotyczne online czy w sklepach fizycznych? Dlaczego?

  • Polacy kupują produkty dla dorosłych: w sklepach internetowych (56,1%), zaś w sklepach stacjonarnych (43,9%).
  • W sklepie internetowym ze względu na anonimowość, niższą cenę, prywatność, różnorodność produktów, czas na zastanowienie się, wygodne i łatwe zakupy bez wychodzenia z domu, dyskretne opakowanie, możliwe kolejki w sklepie fizycznym lub korki na ulicach.
  • W sklepie stacjonarnym, ponieważ produkt można zobaczyć/dotknąć/powąchać/przymierzyć (zwłaszcza bieliznę i jej tkaninę), produkt można dostać „od ręki”(zwłaszcza prezerwatywy). Ponad to, w sklepie tradycyjnym można bezpośrednio poprosić sprzedawcę o radę.

  •  

 

2. Jeśli kiedykolwiek kupiłaś/eś akcesoria dla dorosłych, jakie to były?

  • Produkty dla dorosłych, które Polacy już kupili to: bielizna erotyczna (56,2%), prezerwatywy (55,5%), lubrykant (47,5%), wibrator (29,3%), olejki do masażu (26,2%), gry erotyczne (21,5%), dildo (14,1 %), produkty BDSM (13,7%), wibrujący pierścień (12,1%), korek analny i kulki gejszy (11,3%), masturbator (10,4%), lalka erotyczna (2%). Jak wybrać najlepsze zabawki erotyczne na początek?

  •  

3. Jak często kupujesz produkty dla dorosłych?

  • Polscy klienci kupują produkty dla dorosłych: raz w roku (41,4%), kilka razy w roku (39,9%), raz w miesiącu (6,3%), kilka razy w miesiącu (5,9%).

  •  

4. Przy jakiej okazji podarował(a)byś zabawkę erotyczną w prezencie?

  • Okazje do wręczenia takiego prezentu w Polsce to: wieczór kawalerski/panieński (57,3%), 18. urodziny (53,4%), Walentynki (47%), rocznica związku/ślubu (44,5%), bez okazji (42,3%), Dzień Chłopaka (34,6%), urodziny (29,3%), Dzień Mężczyzny 10 marca (28%), Dzień Kobiet (20%), Dzień Singla 15.02 (12,6%), Mikołajki (10,1%) ), ślub (8,3%), Boże Narodzenie (6,8%), zaręczyny (5,8%), imieniny (5,6%), Wielkanoc (4,9%).

5. Jaki produkt dla dorosłych planujesz kupić w przyszłości

  • Polacy planują kupić: bieliznę erotyczną (57,5%), lubrykant (34,6%), prezerwatywy (33,4%), gry erotyczne (27,4%), olejki do masażu (25,9%), wibrator (25%), produkty BDSM (16%), masturbator (14,2%), wibrator (13,6%), kulki gejszy (10,8%), korek analny (9,9%), wibrujący pierścień (8,7%), erotyczna lalka (3%). Jeśli jesteś początkującym, warto przeczytać ten artykuł napisany przez seksuologa, który opisuje gadżety erotyczne dla początkujących. 

6. Czy uważasz, że Polska jest przygotowana na duży sklep internetowy z dużym asortymentem? Dlaczego?

  • Według badanych, Polska jest gotowa na duży sklep internetowy z produktami dla dorosłych: tak (40%), może (33,5%), nie (26,5%)
  • Dlaczego tak lub dlaczego nie? Tutaj odpowiedzi są bardzo podzielone, niektórzy twierdzą, że jest to nadal temat tabu ze względu na religię i politykę, ale inni twierdzą, że taki sklep internetowy jest potrzebny z szeroką gamą nowoczesnych produktów dla każdego w przystępnej cenie, również ze względu na rozwój e- handlu w Polsce. Ankietowani odpowiedzieli, iż taki sklep rozwinąłby Polskę i otworzyłby Polaków na tego typu tematy i produkty.